Boganmeldelse af “Brandwashed” af Martin Lindstrom

martin lindstrøm brandwashed boganmeldelse

Brandwashed handler om alle de små ting de store amerikanske virksomheder gør brug af i deres markedsføring, som påvirker os uden at vi ved det. Martin Lindstrom skriver om konkrete virksomheder og konkrete cases hvilket jeg super godt kan lide, i forhold til at læse side op og side ned om alverdens teorier.

Martin Lindstoms måde at skrive på er super inspirerende, og “Brandwashed” er helt klart ikke den sidste bog jeg læser fra ham af. Sproget i bogen er super nemt at forstå, selvom den nogle gange rummer nogle mere eller mindre avancerede analyser.

Bogen rummer, som sagt, en del analyser, som jeg tror vil trætte en del personer som ikke interesserer så meget for emnerne (neuro marketing, skjult markedsføring, branding gennem sanser) bogen omhandler. Personligt synes jeg disse analyser og undersøgelser var interessante at læse om, men jeg synes selvfølgelig også de omhandlende emner var super interessante.

Selvom du måske interesserer dig super meget for branding, markedsføring osv., og tror du ved alt indenfor emnet kan jeg love dig for at du alligevel lære noget nyt ved at læse denne bog, og det gode ved det er, at alle de forskellige eksempler der bliver bragt i bogen er veldokumenteret, sande og virkelige.

“Brandwashed” er som sådan ikke en bog der udelukkende henvender sig til folk i reklamebranchen, men også for folk der bare gerne vil vide hvordan du bliver snydt, bedraget og nærmest tvunget til at købe specifikke brands fremfor andre.

Jeg kan helt klart anbefale denne bog til alle der interesser sig for branding, markedsføring og neuromarketing – Som jeg i øvrigt er begyndt at synes er super interessant efter jeg har læst bogen.

Download bogen i !

Billede: 



1 stjerne2 stjerner3 stjerner4 stjerner5 stjerner (1 bedømmelser // Samlet bedømmelse er 5,00 ud af 5)
Loading...

Kommentarer

Skriv et svar