Online annoncering giver dig mulighed for at præsentere dine kampagner, services, produkter eller et hvilket som helst andet budskab du har. Det kan være via andre sociale medier som Facebook, LinkedIn og Twitter. Gennem andre websites som store medier, blogs, online fora. Eller gennem video-sites som YouTube.

Ved at målrette til en præcis målgruppe, sikrer du dig, at du kun rammer personer, som allerede har en form for interesse i din virksomhed eller produkt. Du kan målrette specifikke demografier, interesser eller vælge at arbejde med retargeting, hvor det kun er personer, som allerede har været inde på din hjemmeside, som bliver eksponeret for din annoncering.

Priser på online annoncering kan være alt fra 1.000 kr. til flere hundrede tusinder kroner om mdn. Her er det vigtigt at man opsætter nogle konkrete mål der er vigtige for sin annoncering, så effektiviteten kan måles – det kan fx være salg i en webshop, udfyldning af kontaktformularer, tilmelding til nyhedsbrev eller noget helt fjerde.

Med Facebook annoncering kan du promovere din virksomhed på verdens største sociale medie, gennem promoverede statusopdateringer, lead-annoncer eller banner-annoncer.

Kontakt mig i dag