Med LinkedIn annoncering kan du promovere din virksomheds og dens produkter og ydelser, på verdens største sociale professionelle netværk. LinkedIn egner sig særlig godt, hvis du er en B2B-virksomhed, da man typisk er på mediet i business-sammenhæng – dog er det også effektivt som B2C-virksomhed, hvis du skal promovere et stillingsopslag eller lign.

Der er overordnet set tre forskellige muligheder for annoncering på LinkedIn: Sponsorerede statusopdateringer, tekstannoncer og InMails. Sponsorerede statusopdateringer egner sig godt, hvis du vil promovere en opdatering, som allerede klarer sig godt. Tekstannoncer egner sig bedst, hvis du har et taktisk mål. InMails er gode til avancerede produkter eller tjenester, som ikke kan forklares fyldestgørende i en statusopdatering eller en tekstannonce.

Styrken ved LinkedIn annoncering er, at man kan målrette sine annoncer meget bedre erhvervsmæssigt. Når du eller kan du målrette efter interesser og hobbyer, hvor LinkedIn er rigtig god til at målrette brancher, virksomheder, ervhervserfaring og lign.

Kontakt mig i dag