Har du kunder i flere forskellige lande, eller ønsker du det? I så fald er der nogle essentielle ting man bør have fokus på, når der skal udarbejdes en SEO strategi – her skal der overvejes om man vil bruge lokale domæner (.dk, .se, .no osv.) eller ét internationalt domæne, der skal opsættes hreflang-tags på de sider, som findes på flere sprog og meget andet.

Udover det tekniske, er det også vigtigt at få oversat det indhold man har på sin hjemmeside. Her er det dog vigtigt at der bliver benyttet de rette søgeord, så man ikke optimerer mod eksempelvis et fransk søgeord, som ingen søger på. Sidst, men ikke mindst, er det også vigtigt at kunne skabe noget troværdighed om sit site, på de nye markeder – dette gøres vha. målrettet linkbuilding.

Jeg har erfaring med både store og små internationale kunder. Det kan være du har din egen danske webshop, men gerne vil prøve kræfter af med nye markeder. Jeg kan hjælpe dig med de tekniske ting du skal være opmærksom på, udarbejde keyword analyse, som guider dig til, hvilket marked der er mest relevant at ekspandere til, samt skaffe dig links af høj kvalitet fra det marked du opererer på.

Kontakt mig i dag